Jakie meta tagi są istotne z perspektywy SEO i jak należy je ustawić, ażeby spełniały swoje założenia? Jakie meta znaczniki są istotne dla SEO? Najważniejszymi meta tagami w procesie pozycjonowania są title, czyli tytuł strony a także meta description, czyli opis strony. Są to elementy, które umiejscowione są w kodzie strony w jej nagłówku, czyli wspomnianej wcześnie sekcji head. Nie są one wyświetlane w obrębie strony, lecz widoczne są w innym miejscu, bowiem w wynikach wyszukiwarki, które można określić również jako SERP. Ważny jest też inny meta tag, czyli robots. Jeśli chcemy, aby strona www była indeksowana i pozycjonowana w wyszukiwarce powinien mieć on atrybut index. O ile pragniemy zaś, by robot wyszukiwarki podążał za linkami, które znajdują się na stronie, meta tag robots musi posiadać jeszcze inny atrybut, czyli follow. Jak ustawić tytuł i opis dla strony? Wracając do kluczowych meta tagów dla procesu pozycjonowania, czyli tytułu i opisu, powinno się oczywiście mieć świadomość tego, jak powinno się je skonstruować, aby dawały one pozytywne rezultaty. Są to miejsca, w których można bowiem użyć słowa kluczowe kluczowe, które używane są w procesie pozycjonowania. Frazy tam ujęte powinny być użyte w sposób naturalny, odnoszący się do konkretnej podstrony. Co istotne, nie powinno się przesadzać z ilością fraz podstawowych w tym miejscu, gdyż może to zostać uznane za spam. Co więcej elementy te objęte są limitem znaków, dlatego powinno się szczegółowo zarządzać treścią w tym miejscu. Długość tytułu powinno wynosić do maksymalnie 50-70 znaków, jednak opis strony może być dłuższy, bo aż do 160 znaków ze spacją. Redagowane opisy mogą być dłuższe, jednakże nadmiarowa ilość znaków po pierwsze nie będzie widoczna całkiem w wyszukiwarce Google i może nie być wzięta pod uwagę p rzez algorytmy. Pozycjonując stronę, warto ustawić unikalne tytuły i opisy dla wszystkich bardzo istotnych podstron serwisu. Więcej informacji na stronie: seo strony.
Jakie meta tagi są istotne z perspektywy SEO i jak należy je ustawić, ażeby spełniały swoje założenia? Jakie meta znaczniki są istotne dla SEO? Najważniejszymi meta tagami w procesie pozycjonowania są title, czyli tytuł strony a także meta description, czyli opis strony. Są to elementy, które umiejscowione są w kodzie strony w jej nagłówku, czyli wspomnianej wcześnie sekcji head. Nie są one wyświetlane w obrębie strony, lecz widoczne są w innym miejscu, bowiem w wynikach wyszukiwarki, które można określić również jako SERP. Ważny jest też inny meta tag, czyli robots. Jeśli chcemy, aby strona www była indeksowana i pozycjonowana w wyszukiwarce powinien mieć on atrybut index. O ile pragniemy zaś, by robot wyszukiwarki podążał za linkami, które znajdują się na stronie, meta tag robots musi posiadać jeszcze inny atrybut, czyli follow. Jak ustawić tytuł i opis dla strony? Wracając do kluczowych meta tagów dla procesu pozycjonowania, czyli tytułu i opisu, powinno się oczywiście mieć świadomość tego, jak powinno się je skonstruować, aby dawały one pozytywne rezultaty. Są to miejsca, w których można bowiem użyć słowa kluczowe kluczowe, które używane są w procesie pozycjonowania. Frazy tam ujęte powinny być użyte w sposób naturalny, odnoszący się do konkretnej podstrony. Co istotne, nie powinno się przesadzać z ilością fraz podstawowych w tym miejscu, gdyż może to zostać uznane za spam. Co więcej elementy te objęte są limitem znaków, dlatego powinno się szczegółowo zarządzać treścią w tym miejscu. Długość tytułu powinno wynosić do maksymalnie 50-70 znaków, jednak opis strony może być dłuższy, bo aż do 160 znaków ze spacją. Redagowane opisy mogą być dłuższe, jednakże nadmiarowa ilość znaków po pierwsze nie będzie widoczna całkiem w wyszukiwarce Google i może nie być wzięta pod uwagę p rzez algorytmy. Pozycjonując stronę, warto ustawić unikalne tytuły i opisy dla wszystkich bardzo istotnych podstron serwisu. Więcej informacji na stronie: seo strony.